آسمون هفتم 14 .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

شنبه 28 خرداد 1390
ن :

آسمون هفتم 14 .....

سلام .....

  
نشانت را نگفتی با من و رفتی

و حتی ، من نمی دانم که نامت چیست !!

چه فرقی می کند .. ؟!!

وقتی که از بعد مسافت ها

به من یک حس تازه ارمغان دادی

ومن از عطر آن یک لحظه تا هستم

چنین مدهوشم و مستم

نگاهی کن به حال زار من بنگر

من بی بال و پر آخر ....   .

چگونه در پی ات تا بی کران جستم .....!!!!!



" آسمون هفتم " 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.