روز شمار تاریخ خودی .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

جمعه 3 تير 1390
ن :

روز شمار تاریخ خودی .....

سلامی دوباره .....

 

3 تير ماه 1330ش.

گزارش سفير ايران در فرانسه دربارة اهداي جايزة Prix Rivarol به يك بانوي ايراني

عنوان سند: گزارش سفير ايران در فرانسه دربارة اهداي جايزة Prix Rivarol به يك بانوي ايراني
شرح سند: اين گزارش خطاب به وزارت امور خارجه نگاشته شده است و در آن اعلام شده كه هيئت قضاتي كه مركب از نويسندگان معروف است، هر ساله به يك نويسندة خارجي كه بهترين كتاب ادبي را به زبان فرانسه نوشته باشد، جايزهاي به مبلغ پنجاه هزار فرانك و موسوم به Prix Rivarol را اهدا ميكنند و در اين سال، جايزة مذكور به خانم پاكروان، نويسندة ايراني، براي تأليف كتابي به نا Le Prince Sans Histoire اختصاص يافته است. همچنين شش كتاب ديگر و از جمله كتاب آقاي خسرو وارسته، از ايرانيان مقيم فرانسه نيز مورد توجه هيئت قضات قرار گرفته است.
شماره سند : 297017137
تاریخ سند :3/4/1330 ش

3 تير ماه 1333ش.

توقیف روزنامة «آهنگ نو

عنوان سند: توقیف روزنامة «آهنگ نو»
شرح سند: اين سند گزارش رئيس شهرباني كل كشور خطاب به وزارت كشور است و در آن به توقيف روزنامة «آهنگ نو» به مديريت دكتر حسام الدين احتشام، به علت درج مقالات تحريك آميز و اخبار خلاف واقعيت، اشاره شده است.
شماره سند : 293005455
تاریخ سند :3/4/1333 ش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.