شعری از حسین گل گلاب .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 9 خرداد 1390
ن :

شعری از حسین گل گلاب .....

سلام .....

 

با عرض پوزش به دلیل اینکه شعری از آتوسا پیدا نکردم ،

شعر دیگری که شاید بی ارتباط با زندگی دخت کورش ،

نباشه تقدیم می کنم .....

ای ایران ای مرز پر گهـر

ای خاکت سرچشمه هنر

دور از تو اندیشهء بدان

پاینده مانی و جاودان

ای دشمن ار تو سنگ خارهای من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهر تو چون  شد پیشهام

دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

سنگ کوهت دُرّ و گوهر است

خاک دشتت بهتر از زر است

مهرت از دل کِی برون کنم

برگو بی مهرِ تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان بهپاست

نورِ ایزدی همیشه رهنمای ماست

مهر تو چون  شد پیشهام

دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما

ایران ای خُرّم بهشت من

روشن از تو سرنوشت من

گر آتش بارد به پیکرم

جز مهرت در دل نپرورم

از آب و خاک و مهرِ تو سرشته شد گِلم

مهر اگر برون رود گـِلی شود دلم

مهر تو چون  شد پیشهام

دور از تو نیست اندیشهام

در راه تو کِی ارزشی دارد این جان ما

پاینده باد خاک ایران ما .....

 

شعر : حسین گل گلاب

 

امید که مقبول افتد .....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.