هر روز یک داستان کوتاه 31 .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

پنج شنبه 9 تير 1390
ن :

هر روز یک داستان کوتاه 31 .....

سلام .....

 

حدیث عشق تو دیوانه کرد عالم را .....  

dast-pirmard                                               


 

پسربچه گفت : " گاهی وقت ها قاشق از دستم می افته . "

پیرمرد گفت : " از دست من هم . "

پسربچه در گوشی گفت : " شلوارمم خیس می کنم . "

پیرمرد خندید و گفت : " منم همین طور . "

پسربچه گفت : " بیشتر وقتا هم گریه می کنم . "

پیرمرد سرش را به نشانهء تایید تکون داد و گفت : " منم بعضی وقتا . "

پسربچه گفت : " از همه بدتر انگار بزرگترا منو دوست ندارن . "

و پسربچه دست پرچین و چروک و لرزان پیرمردی را احساس کرد ، 

که می گفت : " بابا ، منظورت رو خوب می فهمم ...... "

 

من مضطرب و دل نگران به تو گفتم : که پر از تشویشم ، چه شود آخر کار ؟

و تو گفتی آرام ، که خدا هست کریم .....

پاسخی نرم و لطیف ، که مرا برد به یک خلسهء شیرین و عجیب .....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.