به یاد کودکی .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

شنبه 18 تير 1390
ن :

به یاد کودکی .....

سلام .....
 
زنبور زرد و قرمز
 
هی می‌كنه وز و وز
 
دنبال گل میگرده
 
یک گل ناز و قرمز
 
یواش میاد كنارم
 
می‌شینه روی دستم
 
شاید خیال می‌كنه
 
من گل و غنچه هستم
 
وای وای وای ، چكار كرد؟
 
مامان میگه بوست كرد
 
پس چرا جای بوسش
 
اینهمه میكنه درد ؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

غریب
ساعت0:37---18 تير 1390

سلام



زیبا بود



ولی من نفهمیدم کلا هدفتون از این بیاد کودکی چیه



اما من که خیلی باهاش حال میکنم



مخصوصا حسنی نگو بلا بگو رو که گذاشته بودین کلی یاد اولین تئاتری که بازی کردم افتادم



تو دبستان



خدا قوت پاسخ:سلام .....

به بچه گیمون برسیم دوباره

بچه نشون راستی و بهاره ....

ه.م غروب



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.