غریبانه (12) .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 20 تير 1390
ن :

غریبانه (12) .....

سلام بر دلهای عاشق و
ابرهای باران زا .....
 
 
گفتی که جان مایی
گفتم نگاهدارش
گفتی شرار مایی
گفتم به آه دارش
گفتی نظاره کن تو
بر حال چون حبابم
گفتم زمن حذر کن
تا ننگری خرابم
گفتی دوای دردم
در سینه ی تو جاریست
گفتم تو را که این درد
خوشتر ز هر دوایست
گفتی غمت به جانم
من نیز رهگذارم
گفتم که همسفر شو
تا بنگری به حالم

" س.خ غریب "
 


نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:41---20 تير 1390
وبلاگ زیبایی دارید امیدوارم بتوانید همین گونه به کارتان ادامه دهید و موفق شود
من مایل بودم با شما تبادل لینک کنم اگر می شود بگویید شما را با چه نامی لینک کنم و من را هم با نام اموزش ساخت سی دی ویندوز لینک کنید



website rasmi matin hek
ساعت1:33---20 تير 1390
سلام وبلاگ باحالی داری ایول ... یه سری هم به سایت متین حک بزن راستی اگه می خوای خواننده بشی حتماً با من تماس بگیر سلام عزیز دلم دقبرای سفارش تولید آلبوم موسیقی پاپ ایرانی, آهنگسازی و تنظيم اركستر, ترانه های پاپ, مسترینگ آلبوم, تولید آلبوم موسیقی پاپ با بهترین امکانات و ضبط صدا. برای سفارش آهنگسازي و تنظيم اركستر توليد آلبوم هاي موسيقي و سفارش اشعار با ما در ارتباط باشید.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: غریب , غریبانه , عاشقانه , گفتم , گفتی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.