سخن روز .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

سه شنبه 21 تير 1390
ن :

سخن روز .....

سلام .....

نه .....

من دیگر ناله نمی کنم ، قرن ها نالیدن بس است ،

می خواهم فریاد بزنم ...!

اما اگر نتوانستم ، سکوت می کنم ...

خاموش بودن بهتر از نالیدن است .....

به من بگو : نگو ، نمی گویم ؛

اما نگو نفهم ، که من نمی توانم نفهمم من می فهمم .....!!!



نظرات شما عزیزان:

دلواپسی
ساعت1:30---21 تير 1390
سلام. خوبی؟ وب زیبایی داری. من........وقتی کسی از ناله و رنجی که میکشه صحبتی میکنه خیلی کم اتفاق میفته که کسی بتونه کاملا درکش کنه. اما من با خوندن حرفاتون تونستم کمی درکتون کنم اخه منم هزاران آه و درد پنهان توی قلبم دارم. خوشحال میشم به وب منم سری بزنید. راستی با تبادل لینک موافقی؟

زیر سایه اقا به بهترینا برسی...
پاسخ:سلام ..... ممنون از دقتی که داشتی ..... چه بگویم به مردمان .....؟! دوست داشتی تو قسمت پایین صفحه جایی برای تبادل لینک اتوماتیک هست اسم ما هم که مشخصه دل درد غروب به امید دیدار مجدد ه.م غروب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.