شعری از ملک الشعرای بهار .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

جمعه 24 تير 1390
ن :

شعری از ملک الشعرای بهار .....

سلام .....

بهار دلکش رسید و دل به جا نباشد

از آن که دلبر دمی به فکر ما نباشد

در این بهار ای صنم بیا و آشتی کن 

که جنگ و کین با من حزین روا نباشد

صبحدم بلبل بر درخت گل به خنده می‌گفت 

نازنینان را مه‌جبینان را وفا نباشد

اگر که با این دل حزین تو عهدُ بستی 

حبیب من آخ با رقیب من چرا نشستی

چرا دلم را عزیز من از کینه خستی

بیا در برم از وفا یک شب ای مه نخشب 

تازه کن عهدی «خدا» که برشکستی

بیا در برم از وفا یک شب ای مه نخشب 

تازه کن عهدی «جانم» که برشکستی

 

زنده یاد " ملک الشعرای بهار "

 



نظرات شما عزیزان:

آسمون هفتم
ساعت15:38---24 تير 1390
سلام ..فرصت را غنیمت دانستم برای عرض ادب و خسته نباشید ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ملک الشعرای بهار , شعر معاصر , بهار دلکش , " ه, م غروب " , دلبر , صنم , جنگ و کین , حزین , بلبل , خنده , نازنینان , مه جبینان , عهد , حبیبِ من , رقیب , عزیزِ من , کینه , وفا , مهِ نخشب , بیا در بَرَم , , ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.