قسم .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

پنج شنبه 28 مهر 1390
ن :

قسم .....

سلام .....

قسم به هستیه خدا

دوست دارم بی انتها

قسم به اسم اعظمش

دوست دارم بی غل و غش

قسم به ذات پاک حق

دوست دارم ، نه تق و لق

قسم به هر چه او نوشت

دوست دارم جای بهشت

قسم به پرهای تن فرشته

دوست دارم ، خدا خودش اینو واست نوشته

قسم به خلقت زمین

دوست دارم ، فقط همین

قسم به رنگ آسمون

دوست دارم ، پیشم بمون

قسم به خورشید و به نور

دوست دارم ، از راه دور

قسم به مهتاب و به ماه

دوست دارم ، نور منی میون شبهای سیاه

قسم به بارون و به ابر

دوست دارم به اختیار ، بدون جبر

قسم به هر رنگین کمون

دوست دارم ، تو خوب بدون

قسم به هر نسیم و باد

دوست دارم ، خیلی زیاد

قسم به کوه و سنگ و خاک

دوست دارم ، زلال و پاک

قسم به گل ، سبزه ، درخت

دوست دارم ، چه سخته سخت

قسم به هر برگ و گیاه

دوست دارم ای مثل ماه

قسم به بوران و به برف

دوست دارم بدونه حرف

قسم به کولاک و تگرگ

دوست دارم عزیز من اون وره مرگ .....

 

ه.م غروب

 



نظرات شما عزیزان:

آسمون هفتم
ساعت20:01---4 دی 1390
سلام ..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.