تو برای من .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 14 آذر 1390
ن :

تو برای من .....

سلام .....

 

واسم جادهء عشق تو ، راه بود

همه جاده ها بی تو بیراه بود

واسم داشتنت داشتنه دنیا بود

بدون ، دنیا بی تو ، فقط رویا بود

واسم با تو غم ها ، یه دلخنج بود

همه شادیا ، یی تو چون رنج بود

واسم گردیه صورتت ماه بود

بدون ، بی تو ذکرم فقط آه بود

واسم عطر تو ، عطر صد یاس بود

همه ترمه ها بی تو کرباس بود

واسم چشم تو چشمهء نور بود

بدون ، چشم من بی تو بس کور بود

واسم خندهء تو چه پر شور بود

همه دلخوشی بی تو باز دور بود

واسم تو نگات برق الماس بود

بدون ، بی تو ختم یه احساس بود

واسم لمس تو حس سبزینه بود

همه عالمم بی تو پر کینه بود

واسم بوسه هات بهشتی چو بود

بدون ، گر بهشتم جهنم شده بی تو بود

واسم گرمیه دست تو چاره بود

همه ، قلب و دل بی تو صد پاره بود .....

 

 

" ه.م غروب "

 



نظرات شما عزیزان:

enayat
ساعت16:29---16 خرداد 1391


بانوی تنهایی
ساعت12:33---14 آذر 1390

دل من ...



محکمه ایست ...



که یه من میگوید...



همه را دوست بدار...



به همه خوبی کن...



و اگر بد دیدی...



دل به دریای محبت بزن ...



و بخشش کن ...
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.