باز باران .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

پنج شنبه 15 دی 1390
ن :

باز باران .....

سلام  .....

 

قسم به اون که عشق و آفریده

درد تو رو دلم به جون خریده

 

قسم به دل های پراز محبت

بودن تو برام شده یه عادت

 

قسم به مجنون و قسم به لیلا

به یاد تو دل رو زدم  به صحرا

 

قسم به گرمای نگاه خورشید

از راه دور چشات دلم رو دزدید

 

قسم به مهتاب و شب و ستاره

تا دم صبح چشای من بیداره

 

قسم به اون پرنده های آزاد

مرغ دلم بدجور به دامت افتاد

 

قسم به هرچی دل بیقراره

سهم من از عشق تو انتظاره

 

قسم به گلبرگ گلای پونه

عطر حضورت می پیچه  تو خونه

 

قسم به ابر و آسمون و  دریا

یه امروز و پیشم بمون تا فردا

 

قسم به فرهاد و به سنگ و تیشه

بگو که یادمی  واسه  همیشه

 

قسم به آب و چشمه های خود جوش

این دل ساده رو نکن فراموش  .....

 

 

" باران "

 




نظرات شما عزیزان:

پـــــیـــــمـــــان
ساعت14:48---22 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.