چی کار کنم .....!؟
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

چهار شنبه 23 مرداد 1391
ن :

چی کار کنم .....!؟

سلام .....

چی کار کنم عزیز من

که باز صدامو گوش کنی ؟

تو این شبای بی غزل

ترانه هامو گوش کنی ...!!!

چی کار کنم که همصدا

با من بی زبون بشی ؟

صدای رویش تنم

تو این شب خزون بشی ...!!!

چی کار کنم ستارهء

شبای بی ستاره شی ؟

رو تنکویر خشک من

گریه های بهاره شی ...!!!

چی کار کنم که ایندفه ( این بار )

با من تو همسفر بشی ؟

راهی جاده های عشق

با اون همه خطر بشی ...!!!

چی کار کنم که با دلم

یه ذره مهربون بشی ؟

دم مسیحایی واسه

این من نیمه جون بشی ...!!!

چی کار کنم تا شهر عشق

همپا و همرام بشی ؟

برای من که هیچکسم

تو لااقل نام بشی .....!!!!!

 

" ه.م غروب "

 



نظرات شما عزیزان:

س. خ غریب
ساعت13:54---19 مرداد 1391
سلام مجدد

راستی مطالب غروب غریبانه رو دیگه ادامه نمیدید ؟
پاسخ:سلام ..... غروب خودش غریبانه س دیگه غریب تر از این نمیشه ...........


س. خ غریب
ساعت13:53---19 مرداد 1391
سلام سلام ستاره
بازم سلام دوباره

خیلی قشنگ بود

یه نفر اینجاست که شعرتونو خونده و تخلص شعریش هیچکسه
خیلی خوشش اومده
مثل همیشه بی نقص و زیبا بود
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.