پا پس نمی گیرم .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

یک شنبه 29 مرداد 1391
ن :

پا پس نمی گیرم .....

سلام .....

دلی را به تو دادم که ، نه دیگر پس نمی گیرم

و دستم را به دامان ، کس و ناکس نمی گیرم

بیا شامه نوازی کن ، بیا شاخه گل مریم

که من عطر تو را هرگز ، ز خار و خس نمی گیرم

تو که شوق پریدن را ، به این درمانده می دادی

نگفتی بال پروازی در این محبس نمی گیرم

اگر بال و پری باشد ، به دنبال تو می آیم

یقین دارم که هرگز من پر از کرکس نمی گیرم

چه طعمی مانده از عشقت ، به جا ، در زیر دندان که

به دندان میوه های ، کال و خام و گس نمی گیرم

شبی قلبم چنین می گفت : که تا هستی کنار من

تپش هایی شبیه ، قلب دلواپس نمی گیرم

به هر جا می روم انگار ، قدم هایی به سوی توست 

قسم خوردم به عشق تو ، که من پا پس نمی گیرم .....

 

آیینهء مهربانی " باران "

27 / 05 / 91

 



نظرات شما عزیزان:

س. خ غریب
ساعت16:20---22 شهريور 1391
سلام

به وبلاگ ما که سر نمیزنی

کارت دعوت بدیم چی ؟پاسخ:سلام ... من همیشه با دلدردای خودم راحت ترم ، برای همین مزاحم هیچکس نمی شم .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.