دلتنگی .....
شعر ، ادبیات ، طنز ، انتقادی و اجتماعی ، داستان های کوتاه و آموزنده ، متن ترانه ها ..... Poetry ، Lyrics of Songs ، Literature ، Irony ، The Community ، Critical & Social

دو شنبه 12 فروردين 1392
ن :

دلتنگی .....

سلام .....

 

دلم تنگه برای عشق و آزادی ...

برای یک جهان بی مرز ، لبالب خنده و شادی .....

دلم تنگه برای سال خوشحالی ...

بدون شرم از فقر و بدون سفرهء خالی .....

دلم تنگه برای روز بی دردی ...

برای گرمی مطبوع ، بدون سوز و بی سردی .....

دلم تنگه برای ساز رویایی ...

بدون خش ، نه گوش آزار ، پر از احساس زیبایی .....

دلم تنگه برای عالمی بی جرم ، بی زندان ...

برای پاکی مطلق ، بدون ترس از رندان .....

دلم تنگه برای لمس با احساس و پر گرمی ...

بدون وحشت از زخمی شدن از دست بی شرمی .....

دلم تنگه برای آسمونی پر ستاره ...

برای چار فصلی که همش شکل بهاره .....

دلم تنگه برای روزهای پر ترانه ...

بدون غم ، بدون رنج ، خالی از شبانه .....

دلم تنگه برای مهر و خوشبختی ...

برای یک جهان خالی ز درد و فقر و بدبختی ..... 

دلم تنگه برای " دوستت دارم " ...

بدون شک و بی تردید ، دلم را بر تو بسپارم .....

دلم تنگه برای شهر بی ظلمت ...

برای بخشش و بوسه ، برای عشق با حرمت ..... 

دلم تنگه برای یاری دستی ..،

که بی پروا یارم شه ، بدون نقشه و پستی .....

دلم تنگه برای روز آزاد ... 

برای یک نفس حتی ؛ بدون ظلم و بیداد ..........

 

" ه.م غروب "

16:55 pm

دوشنبه

1391/10/04

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل درد غروب و آدرس deldardeghoroob.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.